21 Kasım 2015 Cumartesi

Trendeki Kız


Güz Okuma Şenliği 1. Kategoriden herkese selamlar olsun. Trendeki Kız bitti. Biterken beni de bitirdi. En başından beri sıkıntıdan patlayacak gibi olmama ramak kala bitirdim kitabı. Kitap güzel, hikayesi sürükleyici. Sizi alıyor, uçurup başka bir yere savuruyor buraya kadar tamam. Sorun zaten kitapta değil. Bende... Uzun süredir bu tarz kitap okumayınca bir ileri, bir geri kitabın kurgusuna yetişemedim. Sonuç olarak bitirdim mi? Tabi ki bitirdim. Zaten çok ağır olmadığı sürece hiç bir kitabı yarıda bırakmam. Bu da bir şekilde bitti.

Kitap aslında cidden çok güzel heleki bir yerinden sonra sizi alıp götürüyor. Gerim gerim gerilmiyorsunuz yani ben gerilmedim ama bir aksiyonu var şimdi kitabın.

Vizyon tarihi hakkında net bir bilgim yok ama 2016 yılı içerisinde -sanırım 7 Ekimdeydi İthaki'nin instagram hesabında yayınlanmıştı- filmi vizyona giriyor. Açıkçası kitabından daha çok sevdiğim filmler listesine girebilir.

Eğer cinayet üzerine işleyen (kitabı bu cümle ile basitleştirdiğimin farkındayım uykun cümle kuramıyorum) kurgu romanlarını seviyorsanız bu romanıda okumalısınız. Eğer sevmiyorsanız hiç bulaşmayın derim ama yine de siz bilirsiniz :)

Hadi ben kaçtım. Nar Ağacı'nı okumaya başlayacağım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder